خصوصیات پنجره های آلومینیوم:

۱- دوام:

آلومینیوم جزءعناصر مقاوم است و زنگ نمی زند. درها و پنجره های آلومینیومی از ظرافت و دوام بالایی برخوردار هستند ، زیرا این مواد در برابر خوردگی مقاوم بوده و زنگ نمی زند. ( البته در قسمتهایی که آبکاری نشده باشد و یا رنگ نشده است در طول زمان در برابر محیط های اسیدی یا قلیایی اکسیده میشود .

درها و پنجره های آلومینیومی عملکرد و زیبایی شناسی خود را در طول زمان حفظ می کنند. اگر در منطقه ای با باد زیاد زندگی می کنید ، آلومینیوم به دلیل داشتن یک ماده ساختاری قوی ، مقاومت بالایی در برابر فشار باد داراست . ( البته با توجه به رعایت استاندارد و انتخاب صحیح سطح مقطع پروفیل )

این ویژگی ها باعث می شود که آلومینیوم برای درب اصلی ورودی ، آشپزخانه داخلی یا پنجره های اتاق خواب ، درب پاسیو یا پنجره های حمام شما انتخاب مناسبی باشد.

۲- هزینه:

آلومینیوم نسبت به مواد پتروشیمی ( UPVC ) هزینه بالاتری دارد . آلومینیوم گران تر از یو پی وی سی است ولی در طولانی مدت ، به لطف عمر بسیار طولانی تر و عملکرد بهتر انرژی ، درها و پنجره های آلومینیومی نیز ارزانتر از UPVC می شوند که این ماده ضعیف تر و کمی کم کارآمد است. سرانجام ، این هزینه مقدماتی نیست که باید نگران آن باشید. UPVC  نیاز به تعمیر و نگهداری مرتب تر و منظم تر دارد ، در صورت عدم نصب و نگهداری صحیح ، طول عمر آن می تواند به طرز چشمگیری کاهش یابد. از طرف دیگر آلومینیوم دارای تعمیر و نگهداری با زمان بندی طولانی تری می باشد .

۳- تعمیر و نگهداری:

تعمیرات و نگهداری در تمامی پنجره ها چه آلومینیوم یا UPVC وجود دارد و تنها تفاوت آن در زمان بندی آن است. درها و پنجره های آلومینیومی مقاومت رنگ و یا آبکاری بالاتری دارد . بنابراین ، حفظ آنها هم سریع ، آسان و هم ارزان است. و خبر خوب این است که شما به طور کلی فقط باید سالی دو بار آنها را تمیز کنید. برای انجام این کار ، فقط به آب صابون نیاز خواهید داشت. درها و پنجره های آلومینیومی خود را سریع تمیز کنید ، سپس با یک پارچه نرم پاک کنید تا آنها را در حالت شفاف نگه دارید. این معمولاً تنها چیزی است که شما باید اطمینان حاصل کنید که درها و پنجره های آلومینیومی شما روشن به نظر می رسند و برای مدت زمان بسیار طولانی یکدست عمل می کنند و همچنین محل مشخص شده یر روی یراق آلات می بایست هر دوسال یکبار روغن کاری شود.

۴- درب و پنجره های آلومینیوم بهتر به نظر می رسد:

وقتی صحبت از طراحی منزل می شود ، آلومینیوم ماده سمبولیک معماری معاصر است. به راحتی می توان از نظر پودر و از نظر ظاهری متفاوت به پایان رسید. مهم نیست که شکل و ابعاد درب و پنجره های شما چه اندازه باشد ، می توان آن را متناسب با چالش برانگیزترین مشخصات تنظیم کرد. آلومینیوم به لطف استحکام بسیار مناسب در ساخت درب های بزرگ و پنجره های کشویی مناسب است.  اگر نگران ظاهر و ظاهر صنعتی آلومینیوم نیستید ، می توانید به راحتی قاب های پنجره و در را با رنگ دلخواه تنظیم کرده و به پایان برسانید. شما حتی می توانید انتخاب کنید که از یک رنگ در قسمت داخلی و دیگری در قسمت بیرونی قاب استفاده کنید . و یا می توانید بجای رنگ ، پروفیلهای آلومینیوم را آبکاری کنید که هم بصورت براق و هم بصورت مات امکان پذیر می باشد.

۵-راندمان انرژی، عملکرد حرارتی مناسب با گزینه های شیشه ای مناسب:

بسته به کیفیت درها و پنجره های شما ، قبض برق شما می تواند نوسان زیادی داشته و به حساب بانکی شما آسیب جدی وارد کند. پنجره های پیش ساخته یا درهای ناسازگار می توانند یک کارآیی شدید برای کارآیی منزل شما باشند. آنها با اجازه فرار گرما و سرما از ترک و ساخت و سازهای ناکارآمد ، سیستم گرمایشی و سرمایشی شما را وادار می کنند که مرتباً کار کند. هنگامی که صحبت از عملکرد حرارتی می شود ، آلومینیوم در سال های اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته و عایق بسیار خوبی را ارائه می دهد. با عایق پنجره های ترمال بریک آلومینیوم عایق بندی کنید تا هم گرمازدگی و هم ورود پیش نویس های سرد به داخل خانه محدود شود. قاب های درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک همراه با گزینه های شیشه ای مناسب ، به شما کمک می کنند مبالغ قابل توجهی را در صورتحساب انرژی خود صرفه جویی کنید.

۶- ایمنی آتش نشانی :

درها و پنجره های آلومینیومی می توانند دارای درجه آتش نشانی باشند .یکی دیگر از جنبه های اساسی که باید هنگام نگاه کردن به درها و پنجره ها مورد توجه قرار گیرد مقاومت آنها در برابر شعله در صورت بروز آتش سوزی است. شما می توانید به دستورالعمل آتش نشانی در سازمان نظام مهندسی رجوع کنید تا با توجه به خطرات موجود در منطقه خود ، از آنچه نیاز دارید ، استفاده کنید. درها و پنجره های آلومینیومی یک انتخاب عالی و بی خطر است .

۷-سازگاری با محیط زیست، ویژگی های پایدار درها و پنجره های آلومینیومی:

آلومینیوم با داشتن ۱۰۰٪ قابلیت بازیافت و قابلیت  استفاده مجدد تا بی نهایت ، بسیار دوستانه تر از محیط زیست از UPVC است. علاوه بر این ، استفاده از آلومینیوم به صرفه جویی در چوب نیز کمک می کند. آلومینیوم نه تنها از ردپای کم کربن برخوردار است ، بلکه در صورت نیاز به تعویض فریم های آلومینیومی ، موارد قدیمی را می توان در اشیاء جدید دیگر بازیافت کرد.

آماده کسب اطلاعات بیشتر  هستید؟ گروه صنعتی کاچار  محصولات خود را با بالاترین استاندارد ها و کیفیت ها ارائه می دهد که دارای ۱۵ سال ضمانت هستند. ما همچنین مشاوره و طراحی رایگان را در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین گزینه (های) موجود را برای خانه ، محل کار و یا پروژه تحت مدیریت خود فراهم کنید . امروز با کارشناسان کاچار در تماس باشید یا با شماره ۶۶۶۱۱۵۰۰ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

پنجره آلمینیوم
پنجره آلمینیوم
پنجره آلمینیوم
پنجره آلمینیوم
پنجره آلمینیوم
پنجره آلمینیوم
پنجره آلمینیوم
پنجره آلمینیوم