دور دوشی

امروزه با توجه به کوچکتر شدن فضای ساختمان ها و همچنین با پیشرفت متریال استفاده شده در ساختمان ها ، استفاده از پارتیشن های شیشه ای یا همان دور دوشی ها امکان تجمیع حمام و سرویس بهداشتی جهت استفاده بهینه از فضای موجود را فراهم نموده است .

گروه صنعتی کاچار با استفاده از  شیشه های سکوریت استاندارد و یراق آلات با کیفیت ، امکان طراحی متنوع را در رنگهای مختلف برای مشتریان خود به ارمغان اورده است.

انواع پارتیشن حمام  (دور دوشی) :

پارتیشن های حمام در دو مدل دور دوش و کابین دوش قابل اجرا می باشد .

کابین دوش : در این مدل شیشه ها از کف حمام شروع و تا سقف ادامه می یابد . و هم بصورت فریم دار و هم بدون فریم ( فریم لس ) قابل اجرا می باشد.

دور دوش : در این مدل شیشه تا ارتفاع ۲ متر از کف ادامه دارد و از سقف فاصله میگیرد و همانند کابین دوش با قاب و بدون قاب قابل اجرا است.

الف ) دور دوش فریم دار کشویی : در این حالت از قاب استیل ضد زنگ یا آلومینیوم در بخش های قابت استفاده می گردد و شیشه ۶ میلیمتر سکوریت ( ساده یا طرح دار ) داخل قاب قرار می گیرد.

ب) دور دوشی فریم لس : در این مدل دور دوشی بصورت لولایی و ریلی ( کشویی ) قابل اجرا می باشد . در این نوع از مدل ها از اتصالات و یراق آلات استیل برای نگهداری شیشه استفاده می گردد و در حالت ریلی تنها یک قاب باریک جهت حرکت غلطک ها در قسمت بالا قرار می گیرد.

در این مدل از کار امکان استفاده از شیشه های سندبلاست ساده ، سند بلاست طرح دار و یا ساده می باشد و شیشه اجرا شده ضخامت ۱۰ میلیمتر است.

خصوصیات استفاده از کابین دوش یا دور دوشی:

۱- جلوگیری از ورود آب به محیط خارج

۲-  حفظ گرما و بخار داخل کابین دوش

۳-  زیبا سازی و جداسازی سرویس از حمام

۴-  طراحی مدرن و به روز

۵-  امکان اجرای کار بر اساس خواست مشتری و طراحی متنوع

۶- جلوگیری از پخش بخار در فضای حمام که خود باعث ایجاد لکه و رسوب روی سرامیک و سایر لوازم داخل حمام می گردد

۷-  استفاده همزمان از حمام و سرویس بهداشتی

دور دوشی
دور دوشی
دور دوشی
دور دوشی
دور دوشی
دور دوشی
دور دوشی
دور دوشی

نرده های شیشه ای

نرده شیشه ای
نرده شیشه ای
نرده شیشه ای
نرده شیشه ای
نرده شیشه ای