اگر بدنبال یک پنجره استاندارد با بیشترین بازدهی هستیدتو اجرای این مورد کوتاهی نکنید!
فریم فلزی پیش نیاز یک یک پنجره ایده ال میباشد . خیلی از دوستان با تماسهای متعدد سوال میکنند که ایا فریم فلزی برای پنجره upvc و آلومینیوم ضروریست؟؟
از مشکلات نصب روی سنگ نا گونیا بودن جای نصب میباشد که باعث کشیدگی پروفیل هنگام نصب و در نتیجه ایجاد پیچیدگی پروفیل و دردسرهایی برای نصاب میباشد . عدم یکنواخت بودن درزهای اب بندی و فشارهای فیزیکی و باری که بعد ها با انقباض و انبساط از اطراف به پنجره ایجاد میگردد همگی باعث افتادگی و دفرمگی و در نهایت فاصله گرفتن از یک پنجره و نصب ایده ال رو در پی دارد .
از مزیت های فریم فلزی میشه به استحکام ان در مقابل فشارها و نشستهای ساختمان، گونیا بودن محل نصب ، استفاده از پیچ های بهتر نصب ،یکنواخت بودن بادخور درز بندی و عدم تغییرشکل در شرایط جوی میباشد .
باید در نظر داشته باشید که ابعاد پروفیل فریم فلزی ۳۰ میلیمتر * ۵۰ میلیمتر و یا ۴۰ میلیمتر * ۶۰ میلیمتر با ضخامت حداقل ۲mm از اهن استانداردمیباشد.
هنگام نصب فریم فلزی حتما از ضد زنگ مرغوب استفاده بشه و از پرکردن داخل قوطی فریم از بتون و سیمان خودداری کنید و از قرار دادن فشار تیغه بندی روی فریم خودداری نمایید . و در هنگام نصب ، فریم فلزی باید تراز و شاقول نصب گردد تا در نهایت بتوان نصب پنجره بهتری را انجام داد.