پروفیل رنگی
پروفیل رنگی
پروفیل رنگی

پروفیل های طرح چوب لمینیت و رنگی

رنگ های اختصاصی کاچار مخصوص سطوح PVC و UPVC می باشد که پس از اجرا بصورت یکپارچه و یکنواخت با سطح پی وی سی پیوند شیمیایی ایجاد می کند. بدلیل انعطاف پذیری بالا، قابلیت اعمال بر روی سطوح پر تنش و پرکاربرد را دارا می باشد. این محصول پس از قرارگیری در برابر عوامل محیطی مانند باد، باران و اشعه خورشید بسیار مقاوم، با دوام و ضد آب می باشد.
“رنوپلاست نانو” آخرین دستاورد از پوشش های مخصوص سطوح PVC می باشد که علاوه بر زیبایی بدلیل استفاده از نانو ذرات در آن با درجه بالایی از بازتابش اشعه خورشید و مادون قرمز منجر به کاهش جذب حرارت بر روی سطح UPVC می شود، در نتیجه سطحی با دمای پایین تر از محیط را ایجاد نموده و عمر پروفیل های در و پنجره UPVC را افزایش می دهد.
لازم به ذکر است، با انجام آزمایشات مختلف توسط شرکت های استاندارد، این رنگ دوستدار محیط زیست می باشد، لذا نه تنها برای طبیعت مضر نیست که برای کاربران آن نیز کاملا بی خطر است.این رنگ مطابق استاندارد جهانی رنگ RAL (رال) تا ۲۰۰ فام رنگی قابل عرضه می باشد. شرکت کاچار با توجه به پیشینه تحقیقاتی بارز خود در صنایع شیمیایی و دریافت گواهینامه های مخصوص لاک و رنگ از آزمایشگاه هایی با اعتبار جهانی، محصولات خود را تا ۱۵ سال در مورد چسبندگی و ثبات فام ضمانت می نماید.
همچنین امکان رنگ آمیزی پنجره های دوجداره upvc بصورت تک رنگ ساده و متالیک امکان پذیر می باشد  و پروفیل های طرح چوب لمینیت این شرکت با برند RENOLIT آلمان ، که با توجه به کیفیت بالای آن ۵ سال ضمانت می گردد قابل عرضه می باشد.

پروفیل رنگی
پروفیل رنگی
پروفیل رنگی